10.04.06

Avsaknaden på blogginlägg är på grund av mitt Uppsala besök. I torsdagsottan kravlade jag mig ur sängen för att sedan hoppa på ett tåg mot Stockholm för att där byta till ett annat mmot Uppsala. Jag sov den mesta av tiden dit, fastän jag egentligen hade bestämt mig för att plugga, men det kan inte alltid bli som man har tänkt sig. Jag bestämde mig för att släppa på alla måsten och don'ts under tiden jag var hos Karin. Bara slappa, inte tänka på något som har med träning, skola eller liknande att göra. Jag måste säga att jag lyckades ganska bra!

I stora drag har vi bara njutit av livet och varandras sällskap hela helgen. Umbala i massor, mysiga kombos, trevliga vänner och så såklart den oslagbara duon Kakan och Linan, det kunde inte varit en bättre påsk. Jag ska absolut lägga upp bilder men jag glömde sladden till kameran där uppe så Karin ska posta den.

Denna veckan bjuder på mycket skola och väldigt lite tid för annat, men det är nog bra att komma in i någon slags rutin igen, finns inte så mycket tid för träning dock men det får allt klämmas in. Kan behövas efter helgens onyttigheter...

I onsdags var jag hemma hos Roland och barnen och lekte hela kvällen. Hämtade dom ifrån dagis och fick också sedan hämta Roland, så körde bil för första gången i Göteborg. Dock bara ifrån biskopsgården till Wieselgrensplatsen men ändå. Jag var stolt!!

Förut var det en kille här och kollade på lägenheten, det verkar som det inte blir 2 dubbla hyror efter allt. Vore så skönt men börjar tveka på att nästa lägenhet blir lika bra som denna. Men men nu har jag gjort detta, då får vi se hur det går. Bobby, som han hette, verkade nöjd. Tro fan det, jag har fixat det fint som snus här. Tog till och med fram min keyboard idag. Var ett tag sedan jag spelade och sjöng. Senast någon spelade på den var det du! Vi sjöng, både vackert och jävligt fult. Du och jag, som det ska vara. Är jag jävligt naiv eller vet du precis som jag att vi hör ihop?

Kommentarer
Postat av: Lena Persson

Hej på dig min täva. Jag tyckte också att ni var ett fint par, om det är samma person som vi pratar om. Slit inte ut dig min älskling och sköt om dig och din katt. Vi kommer ner nästa helg.

2010-04-07 @ 11:47:03
Postat av: Bobby?

Har jag varit full nu igen och skrivit på ett lägenhetskontrakt. Eller vad händer? ;)

2010-04-07 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0