10.04.09

Jag är så otroligt trött, mår lite smått illa och har lite dåligt samvete över disken som står ute i köket och att jag inte orkar leka med Zizo. Jag behöver tvätta, duscha och plugga. Jag har ingen lust till något av det! Jag vill helst krypa ner under täcket, i soffan, framför tv:n och leja någon att laga mat åt mig. Sedan kan personen få klappa lite på mitt huvud och säga: så lina, nu kan du bara somna in så fixar jag allt. Jag tycker att det låter ganska rimligt, jag kan till och med betala en tjuga fört.

Något som är skönt är i alla fall att vi är färdiga med grupparbetet tills nästa fredag, vilket innebär att jag har ganska lediga eftermiddagar nästa vecka = träna :) Ska försöka gå på pass imorn, får ta piller innan så att det inte gör ont..
Dagen spenderades med Linn, Camilla (hennes syster) plus barn. Det blev lite fönstershopping och sen sushi på det. Jag försöker fortfarande lära mig att äta det men det går ganska långtsamt. Skam den som ger sig, en dag ska jag äta mig mätt på det!! Så är det bara :)

Nej nu ska jag fixa lite här hemma för att kunna njuta av Så Ska Det Låta, som idag gästas av Petra Mede + Tommy Körberg mot Peter Magnusson + Pernilla Wahlgren. Det blir nog roligt!

Måste laga mat också men det får bli efteråt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0