10.04.11

Kvällen igår gick i turkiets tecket, det vill säga "Rödvin, Kärlek och . . . myggmedel" Kanske inte så mycket myggmedel men desto mer av de andra delarna. Kunde jag så skulle jag lägga upp den omtalade filmen där dessa outstanding kommentarer kommer ifrån men jag vet inte hur man gör, något som vet?
Jag var alltså hemma hos Kajsa, och Tobbe, igår på lite mat och mys. Vi kollade igenom alla bilder vi hade från turkiet, skrattade och mindes. Vissa bilder var sjukt snygga, sedan fanns det dom som inte var lika snygga, Crazy-Eyes-Karin for example.

Framöver så är det fullt upp, dagarna är planerade in i minsta detajl och lämnar inte mycket utrymme för improvisation i vardagen. På onsdag börjar utbildningen för gastenjobbet, på torsdag får vi tentaresultatet plus att vi har vårt första sem för denna kursen, lördag så är det mer utbildning och så någon gång den helgen så ska Zizo tillbaka till Skaraborg. Det är nog ganska tur att det är fullt upp så hinner jag inte tänka så mycket på det.

Idag ska jag bara ta det lugnt, gå ut i solen och plugga lite kanske, eller lägga mig ner bredvid Zizo och mysa. Vi får helt enkelt se :)

Kommentarer
Postat av: lena Persson

jag vill också mysa med zizi. fast han ligger väl inte stilla.

2010-04-12 @ 11:33:08
Postat av: Jackie

Fin blogg, hurru! :D Och tack för showartist-peppandet. Har alltid velat prova på det men är lite feg. Vart kan man få reda på mer info? :)

2010-04-13 @ 13:12:03
URL: http://jackienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0