10.04.13

Kanske blir det denna månaden lite bloggande även utanför lägenheten. Jag köpte nämligen mig en ny mobil igår, eller köpte och köpte, jag förlängde mitt abonnemang och då fick jag välja en ny mobil till. Det blev en fräsig en, fin och stilren med såndär touchskärm. Är lite klumpig än så länge men det går framåt. Jo just det ja, angående bloggandet, jag fick en månads fri surf på den så därför kan jag nu blogga lite varstans. Gött!

På lördag åker han, min lilla fina katt. Vi får se till att busa och gosa ordentligt nu innan han flyttar, som jag lite fint kallar det. På kvällen efter att jag jobbat så kommer Emma hit ifrån tidaholm och hämtar honom. Det blir säkert väldigt bra för honom i det nya huset. Stort och luftigt och sen en massa kattkompisar att leka med, kan väl inte bli bättre.

På tal om jobbet ja, jag är ganska nervös inför det men det går nog hur bra som helst. Det blir en stressig dag imorn bara men det fixar jag.

På fredag kommer mamma och co ner hit men det ser inte nådigt ut här. Det ligger grejer lite överallt, inte bara kläder utan skor, påsar, sängöverkast och en massa andra saker. Det kanske man skulle få ordning på ikväll, men det kommer jag nog inte orka efter passet. Det blir afro-power-dance ikväll!! Det brukar resultera i gaanska mycket blåsor under mina ohärdade trampdynor men det är smällar man får ta, det är inte som förr när jag tog klasser regelbundet och mina sulor i alla fall klarade av ett litet danspass barfota.

Om 19 dagar fyller jag år, 21 år. Jag kan nog inte riktigt se mig som en 21-åring. Men jag ser fram emot det, jag tror det blir en bra födelsedag!
Att tänka på förra årets födelsedag gör mig lite nostalgisk, den tillbringades med fina människor och en heltokig fest som kan listas högt! Att önska sig saker kändes överflödigt men ändå fick jag väldigt fina presenter. I år känner jag inte heller något behov av att önska mig saker. Jag ska dock köpa mig ett par bra löpskor, det blir min present till mig själv.

Over and out - L

Kommentarer
Postat av: lena Persson

Vad står på din önskelista, du som är en fattig student. Vore bra att veta.

2010-04-13 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0