10.04.14

To do:
  • Tvätta, det börjar tryta på alla fronter nu
  • Ringa ett antal samtal, kul med rim men inte kul med alla jag måste ringa
  • Städa, dvs plocka undan kläder och dylikt
  • Skriva CV till sportlife
  • Plugga en heel del
  • Gå med mobilen till telenor
Ja det är väl bara några av de sakerna som jag behöver göra typ den kommande dagen. På det ska jag även ha seminarium, gå på 3 timmars föreläsning och träna innan jag går och lägger mig imorn.
I'm a busy women, minst sagt!!

Nu måste jag sova, men först ska jag bara lyssna på Säg Det Igen - Lisa Nilsson.

du gjorde det igen, alldeles nyss, du sa det där man aldrig får säga
du sa det till mig, det outhärdligt hänsynslöst förbjudna


ps. Ett snokoskop är en magisk uppfinning som hjälper till att identifiera svartkonster, och den beskrivs som en miniatyrsnurra av glas. Då ett snokoskop fungerar som det ska, kan det användas då man stöter på någon som man misstänker att det inte går att lita på. Glassnurran börjar då snurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0