10.04.27

jag vet, jag är typ sämst just nu på att uppdatera bloggen. jag kan inte heller skylla på att jag har så himla fullt upp hela dagarna så jag hinner inte, och skrivlusten är det inte heller något fel på. jag har tusen saker i huvudet bara och just nu känns det svårt att få ihop detta och få ner det i ord.
det är 2 nätter kvar i lägenheten, packningen går sisådär. idag måste jag få ner allt, verkligen allt. det blir till att ta på sig skygglappar efter skolan och dra hem fort som tusan. men jag borde stanna till på banken och apoteket.
bredvid min säng ligger just nu alla filmer ifrån turkiet, eller ja det ligger en videokamera och 8 st band till den som alla innehåller tiden i turkiet. nu var det ett tag sedan jag såg på alltihop och har inte riktigt kommit mig för att titta på det, mina drömmar är ganska innehållsrika som det är och vet inte om jag vill ge dom ännu mer material.

dom håller på och borrar någon stans i huset, inte världskul att vakna till men jag har ändå sovit läänge idag, som igår. börjar nämligen 11 hela denna veckan, vilket skulle kunna betyda att jag packar lite innan skolan men det har liksom inte blitt så.

oj då nu rann tiden iväg, duscha skulle jag ju göra och så ska man äta frukost och så ska maten tinas. fuck då!



härskullemankunnaskrivaenradurenlåttext men jag tror du fattar ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0