10.08.08

tiden går sjukt fort och jag hinner inte riktigt med känner jag. jobbar sista dagen idag innan jag ska iväg på musikalkursen. har en hel del att förbereda inför det men oförmåga att ta tag i det. kolla tåg, kolla låt, packa och så vidare. det hinns väl med ikväll då, förhoppningsvis!

2 timmar kvar till jobbet så borde gå upp ur sängen, har snoosat alldeles för länge idag, gick faktiskt in till toaletten och tände för jag skulle duscha men sängen lockade för mkt så gick tillbaka dit. jag borde väl då genast skynda mig till duschen för att hinna steka dom där äggen som jag varit så sugen på i några dagar nu men jag befarar att äggen är för gamla, typ som allt annat i kylen. här inget bröd heller förutom några knäckebrödskivor, det är allt jag har. men så har jag inte handlat på år och dar. mest för att jag inte behövt för jag har inte varit hemma och när jag väl är hemma så jobbar jag och då äter jag där.

nej så får denna oproduktiva sidan av mig lägga ner. dags att ta tag i saker och ting, vi börjar med en dusch..

- jag saknar min iphone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0