10.08.18

jag är så trött att det är svårt att hålla uppe ögonlocken. tvätten är inte klar på 40 minuter till och jag vet inte riktigt hur detta ska gå. kanske får sätta på en film. har nämligen lånat träningskläder av Linn som jag ville få tvättade så fort som möjligt.
imorn står UM, träning, förfest och sen THE ARK på schemat. jag och Ola, precis som det ska vara!! perfektion skulle jag väl vilja kalla det.
jag är ledig i två dagar och det ska njutas i fulla drag. dansas sjungas och bara vara allmänt lycklig.
har även bokat in mig på Ran Hamiltons jazzklasser på Dansforum 2 ggr i veckan. ska bli helt underbart att få börja dansa igen. jag bara vet det! skolan börjar också och kursen individ familj och samhälle låter riktigt intressant. jag ser väldigt mkt fram emot det. ser fram emot väldigt mycket nu för tiden men det känns bra. jag sa i början av 2010 att detta skulle bli mitt år och vem vet, kanske är det verkligen det.
kom för övrigt på igår att danslärare vore något som jag skulle vilja jobba som. vi får se. först ska jag gå klart socionomutbildningen och sen står min framtid som ett oskrivet blad.


ps. just nu läser jag "Munken som sålde sin ferrari" och jag är såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0