10.08.21

  • Medarbetarundersökning - check

  • Glasögon hittade - check

  • Nymålade naglar - check

  • Betala räkningar - check

  • Tvätta

  • Diska

  • Boka tandläkartid

  • Boka tid hos frisören

  • Fixa p-piller

  • Fixa Piratkläder!

  • Anmäla mig till utomlandsstudier VT-11
bla bla bla vad många måsten. eller inte måsten, jag väljer att kalla dom borden. som i jag borde istället för jag måste. när man måste något så är det tvingat, när man borde något är det ens fria vilja som styr. i mitt liv är det alltid min fria vilja som styr, inget annat! detta är saker som jag vill göra, för min egen trevnads skull.

bilderna ifrån model house blev fina, dyra men ibland så unnar man sig. jag är väldigt bra på det! jag har tänkt på det och man skulle kunna tro att jag är rik som ett troll så som jag lever. men det är väl det jag är, rik. kanske inte just ekonomiskt sett men på många andra.



Kommentarer
Postat av: betty

så jävla het! snyggo :)

2010-08-21 @ 11:59:58
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0