10.08.22

diskning klar, tvättning blir imorn bitti, vårdcentralen blir nog måndag och även då massage. det kommer inte bli särskilt skönt men det måste göras. min axel är inte att leka med!

just nu tittar jag på "Vägen Ut" och sorterar mina skor. det blir nog att slänga åtminstone 6 par och sen kanske några mer. det är en hel del som behöver klackas om och prio ett blir mina studentskor.
vägen ut är för övrigt en underbar film, underbar och hemsk. frihet är ju lite temat i mitt liv just nu och den handlar mycket om det..

om 8 dagar är det dags att snöra på sig dansskorna igen. då börjar mina klasser på dansforum och jag ser sjukt mkt fram emot det. det är nervöst som tusan men så ska det väl vara. hoppas bara att mitt knä slutar cpa sig tills dess.

nu ska jag fortsätta njuta av filmen och sen blir det "Munken som sålde sin ferrari" tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0