10.02.06

Lite typiskt att man ska vakna idag och ha svinont i halsen. Det får bli te hela dagen, borde nog åka in till stan och inhandla lite vitaminer också. Dumt nog kan jag ju inte ta reda på om jag har feber, fast egentligen, det man inte vet har man inte ont av!!

-

Tänkte att en sväng in i duschen kanske skulle hjälpa men nehee.. Det får bli apoteket om en stund, dags att börja knapra strepzil igen då. Känns ju ganska mycket som turkiet, där dom förresten är mycket billigare än här i sverige.

Zizo har lugnt till en början i natt men runt 5 hade han lessnat på att vara snäll kisse och tyckte det var en väldigt bra idé att leka med mina fötter. När det inte gick så gick han ågterigen på mitt huvud. Han fick sova på toan resten av morgonen. När jag öppnade dörren dit runt halv 11 så låg han faktiskt i sin säng där inne. Första gången han legat i den mer än 3 min.

Kör nog på planen som var ändå, håller mig ifrån alkoholen bara. Det brukar liksom inte vara någon bra kombination. Hade ju varit trist att sitta hemma själv lördagen också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0