10.02.10

Jag hade tänkt att skriva att jag tar tillbaka det jag skrev i mitt förra inlägg men jag gör inte det. Jag hoppades inte att det skulle göra allt perfekt igen och att det var början till något nytt, det enda jag kände var: skönt!
Du är en speciell person för mig, jag skäms inte för att säga det, och jag hade varit glad att få vara din vän. Men som du sa så är det kanske ingen bra idé. Jag tror att det skulle bli för smärtsamt. 
Jag accepterar ditt val och jag måste erkänna att jag är också lättad. Nu vet jag åtminstone hur saker och ting ligger till. Nu kan jag gå vidare ifrån det.

Jag har insett vilken otrolig tur jag har som gång på gång träffar nya underbara människor i livet, senast i måndags fick jag bevisat detta. Jag är så himla glad över de nya vänner jag har träffat här. Även mina gamla vänner som ingen kan ersätta.

Påsken kommer spenderas med min finaste lilla K. Jag ska bara boka biljetter och fixa kattvakt och sen finns det inget som kan stoppa mig. Det är helt sjukt att då är det nästan helt exakt 7 månader sedan vi senast träffades. INTE OKEJ!! Förhoppningsvis kommer Martina till sthlm då och så blir det häng med alla 3 <3

Är förövrigt väääldigt sjuk och ynklig. Blir inte sjuk så ofta så att när jag väl blir det vill jag bara ligga i min säng medans andra passar upp på mig. Lagar mat till exempel. Idag ser det dock mörkt ut eftersom ingen vill bli smittat:P Jag får helt enkelt pallra mig upp och laga mat, idag blir det nog tortelini. Var på apoteket och shoppade, ja jag skulle vilja använda ordet shoppade för jag älskar att handla på apoteket. Idag orkade jag dock inte köpa så mycket för jag trodde typ att jag skulle dö, halsen har svullnat så pass att det blir lite svårt att andas. Sedan släpade jag på tunga klirrande kassar.
Är väldigt glad för att jag gjorde klart allt skolarbete igår, hade verkligen inte orkat idag! Det kändes till och med väldigt bra. Kände att jag förstod vad jag läste och att jag kunde sätta in det i sitt sammanhang så är lite pepp inför seminariumet imorn.

På agendan resten av veckan är det häng med Bobby på torsdag och sedan fredag så är det dags för veckans händelse!!!! Mattz fyller år och det är PARTEY! Like a rockstar har jag fått instruerat så vi får väl se. Jag har tänkt att gå upp och gå på Linns corepass klockan 11.15 dagen efter, hur låter det?? ;)
Kristin har pratat om att komma hit och hälsa på så gör hon det blir det nog melodifestivalsmys på hög nivå på lördagen och söndagskvällen blir antingen girlpowerkväll med Sara eller Parken med X. Har inte riktigt fått tag på någon än med det blir nog inte så svårt. Jag har en ganska bra övertalningsförmåga :)

Dags att bädda ner sig ett tag till med kissen. Han är förövrigt också helt utslagen.

Kommentarer
Postat av: Mazze

kattvakt: check

2010-02-10 @ 22:14:15
URL: http://mazzez.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi kan också vara kattvakt......

2010-02-11 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0