10.02.11

Detta är inte okej! Jag har ont i huvudet, halsen är svullen som tusan och den gör ont bara av att existera, Zizo är en pain in the ass och det är inget bra på tv:n. Jag har ju faktiskt hitta min dvd-dosa så skulle ju kunna kolla på någon av mina 2 filmer, Tomten är far till alla barnen eller Noel. Och JA jag tycker synd om mig själv.
Det är in såna här situationer man önskade att man bodde hemma.

Fuck, nu kom jag på att jag måste fixa disken som står ute i köket :S Kanske bäst att göra det innan jag blir för trött!

-

Sådär, ja det är ju inte så jobbigt eftersom vi har diskmaskin så plockade bara in disken där :P. Diska för hand är inte riktigt min grej. I turkland var det diskning i kallt vatten till och med, inte så kul kan jag ju säga..

Ska försöka sova hyffsat snart men är så rastlös så det finns inte. Försöker visualisera mig frisk imorgon och att jag ska kunna åka hem och fira Mattz. Någon träning med spa blir det inte imorn bitti kan jag ju säga! Det var väl typiskt att man skulle bli sjuk precis när man tagit tag i träningen igen, men nu har jag ju köpt mig ett kort som kostar en del så det blir till att asa sig iväg. Jag mår ju bra av det!
Dock är det lite svårt att sova med sån huvudvärk, och har inga värktabletter..

Dags att sova, imorn tänker jag vakna med en perfekt fungerande hals, en underbart ljuvlig röst (till skillnad ifrån nu, Patrik trodde han ringt fel när jag svarade tidigare idag :P) och vara taggad som tusan på feest!

Deal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0