10.02.12

Idag fyller Mattz år, jag är ju så himla bra att jag kommer på det först efter typ 10 min i samtalet när han ringde i morse. Pinsamt Lina!!

Förövrigt så känns halsen bättre, kanske är det jag som inbillar mig eller så är det verkligen så ;) Det får jag se imorn när jag vaknar..

På dagens agenda innan det blir avfärd står: lunch, städa iordning här hemma, hämta posten och stoppa i mig ett antal alvedon. Självklart göra iordning mig också men skulle helst vilja åka i mysbyxor, någon gossi tröja och håret ihopslarvat i en knut.

Försöker tagga till!

Kommentarer
Postat av: Mazze

man får se ut hur man vill när man kommer hit....

2010-02-12 @ 13:39:21
URL: http://mazzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0