10.02.13(14)

Ja just nu är det ju egentligen den 14:e februari men jag tycker inte det räknas som ny dag.
Har precis kommit hem ifrån Linn och Hamid där det har ätits mat, kollat melodifestivalen (som var ett skämt), kollat "Sommaren med Göran" (ännu större skämt). Det var väldigt trevligt trots min obefintliga röst. Det är mer väsande än prat just nu känner jag men det blir säkert bättre. Har verkligen fyllt på mitt "medicinförråd" i alla fall under veckan som gått. Bafucin, strepzils, ipren, alvedon och diverse andra gottigheter.

Det blev utgång igår ändå! Jag kände mig väldigt frisk och kry, eller inte, så jag och Sara möttes upp vid Nordstan och tog evighetsbussen hem til Mattz. Trevliga människor, goda tilltugg och ett flertal lekar (på Marias uppmaningar) som alltid blir sådär avslöjande och pinsamma eftersom folk inte var tillräckligt berusade när vi drog igång. Jag tog det ganska lugnt under kvällen och drack inte så hemskt mycket men är som tur är begåvad med den fina förmågan att kunna släppa loss på dansgolvet utan att vara särskilt waisted. Vi drog alltså ut, som ni kanske förstod. Det var Gretas som stod på agendan, alltid lika trevligt med schlagermusik som man kan sjunga med till. Lite för mycket sjungande för mig del antar jag eftersom jag inte har någon röst idag.
Slaggade hemma hos Maria med hennes kompis Lotta och det blev en ganska sen kväll, men det tog vi igen under dagen när vi alla 3 snusade ikapp till Let's dance-reprisen.
Summan av kardemumman av kvällen var ganska så speciell! En blir ju lite sådär trött. 
Con Grattz till Mattz igen, som förresten fick boken "Alla får ligga" plus en flaska absint av oss. Jag är nöjd över presentvalet måste jag säga.

Eftersom det är en dag imorgon också så tänkte jag dra mig tillbaka nu. Jag har en hel del att göra imorn, det är den stora ta-tag-i-saker-dagen. Jag måste bara komma på vad det är jag behöver ta tag i...

Så vi tar lite piller för att kunna sova, smärtstillande mot halsen, och så blickar vi framåt med lite nya insikter och erfarenheter. Man lär sig något nytt varje dag!


ps. Zizo är hyper så det blir nog toan för honom inatt. Hittade precis en sönderslagen kopp på golvet, ibland så får han verkligen till det den katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0