10.02.14

Har precis ätit god mat och druckit fanta till. Man får ju unna sig lite ibland ;)

Måste ju bara förklara min inställning till gårdagens melodifestival.. Jag förstår inte vad svenska folket tänker med. Dum som jag var satt jag ändå och hoppades på att man skulle rösta vidare den enda låten som skulle ha en chans i ESC, nämligen Hanna Lindblad med Manipulated! Grym show och duktig sångerska och så bara pissar svenska folket på henne. Jaja, jag följer ju inte melodifestivalen slaviskt ändå så känner att jag inte orkar lägga så mycket energi på den.

Skämt nummer 2 igår var Sommaren med Göran. Jag har hört att den filmen ska vara så himla bra och rolig men nej, den var bara en besvikelse. Jobbig att kolla på när människor bara förstör för sig själv och dessutom var den väldigt förutsägbar!

Är fortfarande inte bra, min röst är nästan mer obefintlig än igår. Det blir spännande att se vart detta slutar!
Ledig imorn och är lite bitter över att jag egentligen kunde åkt hem denna helgen och ha spenderat den med Johanna så man får träffa människan innan hon åker iväg till amerikat i några månader. Men men, nästa helg så får man nog besök ifrån Mariestad och helgen efter det så åker jag ju faktiskt hem och träffar mina godingar.

Imorn ska jag bege mig ut på stan och kolla efter lite grejer till lägenheten, har väl kanske inte budget till det men fönstershoppa går ju alltid. Får väl ta mig igenom den låånga listan jag egentligen hade tänkt få klart idag, men har ju imorgon på mig då. Tur de!!

Utlovade en summering av veckan och här kommer den: En omtumlande vecka som verkligen har haft allt. Tårar, skratt, ilska och lättnad. Men känner ändå mig lugn och harmonisk till slut. Som vanligt går mitt liv och upp ner hela tiden, men det är väl det som gör livet spännande! Att inte ha någon tydlig rytm att följa eller att vardagen inte har förvandlats till en slentrian är jag nöjd med. Idag är det alla hjärtans dag (sådär nu var det sagt) och jag trodde denna dagen skulle vara den mest ångestladdade någonsin men det är den inte. Jag är nöjd med mina reaktioner och att jag varje dag kommer till ännu mer insikt om mig själv. Mycket tack vare mina fina vänner. <3 Jag tillägnar den här dagen till er!


Som avslutning ikväll så får ni en bild på mitt livs kärlek - Zizo

The love of my life


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den 27:de smäller de..... !!!!



Usa närmar sig med stormsteg... du kommer vara saknad <3

2010-02-15 @ 10:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0