10.02.17

Jag har överträffat mig själv... igen! Jag lagade väldigt god mat idag. Köttgryta med korv och minimajs. Låter kanske som en konstig kombo men det var asagött!! Jag säger då det att jag blir lika överraskad varje gång jag lagar mat. Glatt överraskad över mig själv, att jag faktiskt kan. Kanske skulle fundera på det där med kock alltså ;P hahah eller inte... Zizo fick vara med och springa fritt under tiden jag lagade mat och det gillade han nog. Jag hoppas att det går att hålla det på den nivån, och att han inte gnäller mer om att få komma ut bara. Det vore ju perfekt för oss båda om det funkade.

Det bästa idag var ändå att jag fick reda på att jag gått vidare ifrån första intervjun på Liseberg, nu ska jag på audition för att jobba som underhållare. Det kan nog vara allt ifrån att jobba på gasten till att vara kanin. Spännande, jag blir faktiskt nervös måste jag erkänna. Även om det absolut inte är något att vara nervös för! Men det där med att prestera inom det området är fortfarande väldigt känsligt måste jag säga. Jag får helt enkelt bara bestämma mig för att det inte är någon big deal och att är jag bara mig själv går det vägen. Det kan ju inte bli mer än fel liksom:)
Något som är lite dumt är att auditionen är lördagen den 27:e klockan 14. Det är nämligen den helgen jag ska åka hem för att säga hejdå till Johanna och Emil. Auditionen skulle ta runt 3 timmar så det blir väl bara att slänga sig på första bästa tåg hemåt efter det. Kommer ju missa middagen, igen, men bättre det än att inte komma hem alls. Kommer väl lagom till alla blir sådär trevliga men jag är ganska bra på att komma ikapp. Eller på att vara trevlig utan att ha druckit för den delen också :)

Fikan med Kajsa blev väldigt trevlig och jag lovade att ta med henne ut och göra Göteborg osäkert.. Ska även ha en bytardag med bilder/filmer från tiden i turkiet. Om jag bara kunde få ut filmerna ifrån den där makapären. Som förövrigt är i mariestad med... Det funkade helt fläckfritt när jag brände ut alla filmer till Oskar men sen var det stopp! Den vill verkligen inte. Kanske får jag asa hit dvd:n och så kan man åtminstone kolla på dom.

Nu ska jag dyka ner i Malcome Payne - Modern teoribildning i socialt arbete och läsa lite tills vårt grupparbete imorn.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att du kom vidare.... JA tror på dig att du kommer fixa 2:a steget utan problem och 3:e och 4:e om de e så oxå.!!!.då blir ja ju illa tvungen att åka till Liseberg i sommar. ..



Men våran lördag ..de gillar vi inte.... hihiih Får väl gå... kan ju bli så bra att du hamnar på samma tåg som Ellen och Fia hem från skandinavium.... Då får ni starta ihop... och tillsluta er till partyt lite senare... :D Saknar dig vännen... <3

2010-02-18 @ 16:39:56
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Låter som en mumsig rätt! :D

2010-02-18 @ 17:04:49
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0