10.02.18

Idag får det bli en kortis, ögonen svider och jag har börjat kisa för länge sedan. Det gör jag när jag börjar bli trött i ögonen och sitter vid datorn. Har fått höra att dte är gulligt men jag vette fan.
Kortis var det ja, därför blir det i punktform.

IDAG:

  • Ledig från skolan egentligen men jobbade med grupparbetet, gick väldigt bra! Vi är snart färdiga och jag är stolt över oss.
  • Hem och vila mig lite, käkade mat. Idag blev det bara rester ifrån igår tillsammans med makaroner :) Man kan inte alltid vara kreativ och huslig.
  • Iväg till Lorensbergsteatern med Linn och Franz + hans kompisar för att kolla på The Producers. Jag hade kramp i käkarna efter första akten, det var längesedan jag hade ett ständigt leende på läpparna :S Är jag inte glad längre?
    Musikalen var i alla fall väldigt underhållande, bäst var absolut Ola Forssmed. Vilken prestation!!! Den var helt klart sevärd.
  • Nu hemma och ska försöka läsa lite och sedan hitta skor tills imorn. Får se hur mycket jag hinner med innan jag somnar. Är för en gångs skull trött, vilket känns underbart.

IMORGON:

  • Gå upp i tid för att asa mig iväg till gymet. Man får ju hoppas att det går eftersom vi har snöstorm här nere/uppe för vissa :) och då brukar all kollektivtrafik lägga av. Det är snart mars liksom och det snöar konstant. Vad är detta???
    Oj snart mars, snart ett år sedan jag satte mig på planet till Pascha, snart ett år sedan jag träffade fina människor som jag alltid vill ha i mitt liv. Jag fyller även år snart :)
  • Hem och göra iordning mig inför kvällen
  • Förfest innan sittningen hemma hos Nathalie i klassen :)
  • 19.00 Finalsittning. Än så länge har jag verkligen inga förhoppningar what so ever men det kanske kommer. För er som inte vet vad finalsittningen är för något så är det en finare tillställning för alla "nollor" (första terminare) på göteborgs universitet. Om jag har uppfattat det rätt vill säga. Det blir i alla fall mat, dryck liveunderhållning och dans intill sena natten.

Sådär, det var väl ganska kort och konsist :D

Ola i sitt esse!!

Ola Forssmed är en fenomenal skådespelare! Diggar telefonen för övrigt, skulle passa hemma hos mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

De blir illa vännen...!!! Ja kommer inte kunna fira dig på din dag iår heller..... Kom ja på nu när du skrev de...!!! Din dag kommer ja tillbringa på Miami Beach!! Men kom dit om du har lust... =D

2010-02-19 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0