10.02.26

Vaknade förbannad i morse, inte en kul känsla. Jag tror det handlade om min dröm där jag blev rasande på en klasskompis fast som egentligen var en annan person men denna ersattes sedan men min klasskompis.
Jag tycker det är ganska läskigt det där med mina drömmar. Jag minns dom alltid så tydligt och när jag vaknar har jag svårt att skilja på dröm och verklighet. Resulterar ganska ofta i att allt tar extra lång tid den morgonen då det jag drömmer oftast är önsketänkande.
Ska iväg till gymet alldeles strax och gå på spinning, core så då får jag nog en chans att ta ut min underliggande aggression.

Igår fikade jag med Bobby, som jobbade nere i alanya på ett annat hotell, och det är verkligen en människa att ta vara på. Helt underbar inställning till allt, precis den inställningen jag behöver jobba på. Vi bestämde att planera in en supernintendokväll inom en snar framtid!!!
Efter det bar det av till Lilla London men ett antal socionomer och lite afterwork och allmänt häng. Mycket trevligt men jag har bestämt mig för att dra ner på festandet nu när jag kommit igång med träningen, försöka få igång någon slags rutin i livet liksom.
Jag och Sara gjorde en favorit i repris på lilla grillen och sedan drog vi hem. Väldigt skönt att komma i säng! :)

Annars övar jag tills imorn, känner ett ganska oroväckande lugn. Men det är nog en motreaktion på att jag inte ska stressa upp mig. Jag tar det som det kommer, kan ju inte göra mer än mitt bästa liksom :)
Ni kan ju skänka en extra tanke till mig runt 14 och framåt..
Sen blir det express hem och säga hejdå till Johanna och Emil.


- lämna inga dörrar på glänt

Kommentarer
Postat av: Lena Persson

Tänker på dig för fullt.Glöm inte madrassen

2010-02-27 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0