10.01.20

Ett kort litet inpass om dagen för jag har bestämt mig att jag måste gå till sängs efter 23.30. Dvs om en minut!!

Presentation och information i skolan, mys med mina favoriter på PAS, inköp av nya skor :P Det var faktiskt tvunget för de stövlarna jag hade med mig hit läckte in och var gamla.

Skulle tills imorn läsa ca 700 000 sidor i Socialt Arbete - En grundbok och jag kan ju säga att jag läste ett av alla kapitel och det tog ca 3 timmar. Satt med uppslagsverket i högsta hugg och läste endel meningar 1000 ggr. Kanske har något litet av detta fastnat i mitt huvud, jag kommer säkert läsa det några gånger till innan denna kursen är slut. 24 mars är det inlämning av hemtentan.

Nu var visst klockan 23.33, bäst att dra sig. Blir nog uppdat först när jag kommer hem på fredag eftersom det är VASALOPPET imorn.. :D



 - Jag vill bara säga lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0