10.01.23

Hmm.. Jag känner fortfarande av torsdagens utgång :S Inte kul, inte kul alls.. Kanske beror det på att det inte blev så mycket sovit, kan så vara. Det var i alla fall väldigt trevligt. Förfest hemma hos Ängelholmaren, trots att denna varit sjuk i veckan. Ibland får man ställa upp för laget!! Vi mötte sedan upp alla andra på vasaplatsen för att ge oss ut på barrunda. Så mycket till runda blev det väl inte kan jag ju säga för vi var bara på 2 ställen. Lite för trött igår morse för att gå och lyssna på ännu mer information så stannade kvar i sängen så länge som klockan tillät och gick sedan på föreläsningen vi hade med Urban Herlitz.. Hann inte få i mig så mycket mer än en banan till frukost så var rätt så hungrig men det blev rätt stressigt så hann inte köpa något. Grejen var bara att vår föreläsare var ca 30 min försenad så jag hade mycket väl hunnit..
Kände mig inte alls så bakfull på dan, det slog mig istället när jag var hemma hos Linn och Hamid runt 3. Sedan dess har det hållt i sig. Är väl inte så farligt nu men det känns ju lite jobbigt måste jag säga!

Var egentligen tänkt att jag och Gustav skulle kolla på let's dance och käka mat men det var kalas hemma hos hans föräldrar för Stina, hans syster, så vi drog dit istället. När vi kom dit insåg jag att det var mer än dom vanliga kalasen där det bara är familjen och god mat utan det var även Stinas kompisar ifrån lite varstans, dels 3 engelsmän.. Det vara bara att bita ihop och le :)
Vi stannade inte superlänge och väl hemma stupade jag i säng.

Blev även inbjuden på den riktiga födelsedags festen ikväll men får se hur det blir. Jag hade liksom bestämt mig för att dra ner lite på festandet nu eftersom detta året har varit ganska berikat med alkohol. Jag sa att jag kunde komma och agera chaufför men jag vet mycket väl att det inte brukar gå så bra :)
Dessutom har jag väldigt mycket jag ska hinna med känner jag. Packa ihop mina grejer inför flytten nästa helg, har 3 böcker att läsa tills seminariumet på fredag (det är inte dom lättlästa böckerna måste jag ju säga), hämta min blivande soffa och tänkte hinna umgås med Kristin också. Gahh är det konstigt att man får magkatarr!!!

Angående skolan så känns det lovande måste jag säga. Trevliga människor, intressanta föreläsningar och Göteborg. LÖV IT!!


Kommentarer
Postat av: Lena Persson

Hej min vän. Vad händer nu då när du har blivit en riktig Göteborgare..........

2010-02-01 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0