10.07.04

jag är sämst på att uppdatera just nu, jag vet! men jag har mina anledningar, jag har helt enkelt inte haft tid. det är väl underbart att inte ha så mycket datatid i sitt liv. jag som annars är rätt bra på det! jag har hela dagarna upptagna med annat i stället. först och främst bor jag just nu inte i lägenheten så då är det ju inte så lätt att hålla bloggen uppdaterad. jag bor nämligen hos Jonathan nu när Joakim är borta och vi har så mkt annat för oss än att sitta vid datorn, som igår gjorde jag fruktsallad och sen åt vi glass till och kollade på Livet Är En Schlager. som för övrigt är en helt fenomenal film. Jonas Gardell är en underbar författare och Jonas Karlsson är en underbar skådespelare.
men nu är jag hemma i lägenheten igen för ett litet tag. ska fixa iordning den för mina gäster som kommer nästa vecka. det är ju roligt att jag bara jobbar 2 dagar men det är ändå helt fullt i kalendern. jag gillar det!
Gustav ska ju till Frankrike med Roland och barn, eller dom är redan där och Gustav ska flyga ner i efterhand, så då kommer han hit onsdag kväll så ska vi gå på liseberg och sen åker han torsdag morgon. precis lagom till att Johanna kommer och vad vi ska göra är inte helt planerat än. jag hoppas på fint väder så vi kan ha lite picknick och solning i slottsskogen. det vore inte helt fel. jag ska kolla runt bland vänner och få tips på vad man kan hitta på tänkte jag.
håller äntligen på att bli frisk, hostan hänger sig kvar men det blir bara bättre och bättre, men det tycker jag faktiskt att man kan vänta sig efter 2 veckors förkylning. kanske kan man få tillbaka luktsinnet?!

kanske ska käka nåt och sen ta tag i fixandet med lägenheten. Jonathan slutar 22.30 så jag har ett tag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0