10.07.13

Sitter just nu på salong Panash och inväntar mitt livs första brazilianska Waxning. Kanske blir det även den sista! Tills nu så har det inte känts så värst jobbigt, ungefär som att gå till gynekologen men ni börjar jag undra lite vad jag gett mig in på.. Det blir säkert bra! Anledningen till det är att en kompis kompis håller på att utbilda sig och behövde personer att öva på så då blev jag förfrågad. Varför inte tänkte jag?! Hoppas jag kommer kunna jobba smärtfritt efteråt. Idag väntar annars 9 timmars jobb! Öppning till stängning. Det blir en lååång dag men det ska nog gå bra det med. Idag inleds även operation få-tillbaka-min-kropp. Jag är verkligen en sån periodare, tränar som en tok och sen ingen träning alls. Eller äta vad jag vill och sen ha noll tolerans på onyttigheterna. Kanske inte världens bästa men kanske ska försöka hålla det på en lagom nivå denna gången. Vi får väl se hur det går. Det är svårt att hinna med träning när man jobbar dagar som denna, men ett par löpskor ska kanske kunna ändra på den saken. Det finns ingen ursäkt till att inte ge sig ut och springa. Inte ens dåligt väder! Sen har jag ju slottsparken till hands att springa i, har inte direkt lust att spring omkring i stan, speciellt inte i det skick jag är i nu!! Det blev lite väntetid på salongen, lite missförstånd så blev att vänta till 10 ist för 09.30, gör mig nu ingenting men om jag hade vetat det när klockan ringde i morse så hade jag nog stannat kvar där. Lite lustigt var det att jag trodde någon skämtade med mig när klockan ringde, haha vem tusan skulle det varit?! Nu ska jag andas och försöka fokusera på något annat än smärta och så hoppas vi jag kommer ut levande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0