10.07.15

Jag överlevde! Jag är intakt! Jag är även ledig... Idag och imorn så är det ledigt ifrån allt vad spökande heter. Gött! Idag så blir det shopping av nya skor, att jobba i och att springa i! Inga vardagsskor här inte. Sen ikväll så bär det iväg på lite P-mys. Det var ändå att tag sen vi ponanisar hade lite kvalitytime liksom så ikväll blir det av. Dumt bara att dom små vännerna slutar så obarmhärtligt sent, eftersom jag ska upp tidigt imorn. Dels ska jag iväg på en grej vid 10 sen kommer mamma och Co och hämtar upp mig så bär det av till VARBEGRG!! Det är dags för lite kusinhäng på hög nivå. Jag tror inte jag har träffat Christoffer sen min student nästan, om ens då. Sannas kanske! Längesen var det i alla fall. Så då får man passa på, hade egentligen inte tänkt att åka ner till varberg när mamma och dom skulle ner men så skrev Coffe på FB så då blev det andra bullar. Tydligen bjuds det på wheels and wings, vad det nu innebär och singelkillar på någon skevstrand. Blir spännande, börjar inte förrän 18 dagen efter så det blir ju ingen superbrådska hem heller. Annars på schemat idag står häng med Linn och Hamid efter att dom skrivit på kontrakt för sin nya lägenhet. Ska även ringa papi och bestämma när dom ska komma ner och hälsa på. Det är så fullt i min kalender nu när jag jobbar så mkt. Hur fan hinner man med att leva när man jobbar från 12.30-22.30 liksom? Tur att det finns filmer man kan kolla på i sin ensamhet. På grund av att det finns så lite tid att vara ledig på så är de dagarna rätt uppbokade liksom, det är lite tråkigt. Känner att jag har lite dåligt samvete för att jag inte hinner med alla som jag skulle vilja. Jag ska i alla fall hem i början av augusti och stannar några dagar. Åker hem efter jobbet den 31:a och åker hem igen den 5:e tror jag, eller hur det nu blir. Nu blir det omelett till brunch och sen kolla om det finns några lediga tvättider. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0