10.06.02 (andra upplagan)

det har liksom blivit lite av en vana den sista tiden att blogga på natten och därav lite skevt med datumen och så. vi ska försöka sluta med det.
har en halvtimme på mig då att knåpa ihop detta inlägg, känns som det kommer funka, med marginal.
så fort som jag skrivit färdigt här ska jag kasta mig ner i sista delen av fråga 1 och skriva klart den. och sen innan jobbet imorn ska även fråga 4 bli svarad på, har lite ångest inför den men daniel på jobbet hade nog lite grejer som kunde hjälpa mig där. vi hoppas på det. annars är det bara att ordbajsa som gäller för det är ungefär det enda jag orkar med. bara att jag vet att det är cameltoe som har skrivit frågehelvetet gör mig irriterad. men vi rabblar lite mantran så ska nog även det lösa sig.

i morse verkade det som om hela dagen skulle bli skit, missade dels M2:ans redovisning av text&sång som jag sett fram emot väldigt länge, plus att jag missade det tentasnack som min klass hade. fick lugna ner mig med det nyutkomna gleeavsnittet, vet dock inte om jag hann se klart hela. sen begav jag mig iväg till jobbet och det blev stressig må jag säga. jag glömmer varje gång att dom just nu bygger om så att 3:an får ta en annan väg. höll på att bli försenad och fick spring efter några vagnar så när jag väl kom fram ville inte sminket sätta sig ordentligt tack vare eftersvettningar..

har haft en väldigt trevlig och mysig dag på jobbet, mycket tack vare min veckokärlek. jag fick choklad tillsammans med ett fint kort med en dikt i, en massa komplimanger, massage och ett glas vatten då och då. tror inte jag blivit så ompysslad någonsin på en och samma dag. man blir glad och på lördag ska jag hitta på något riktigt fint till micke, my love.

nej nu måste jag ta tag i denna kväll/natt. nu jävlar är det slutspurt lina. sista krafttaget, nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0