10.06.02

62% gjorda av tentan och ikväll är det allt som blir gjort också. nu ska jag lägga mig ner och njuta av det nya avsnittet av Glee, och imorn kommer ännu ett nytt. underbart!
jag har också bestämt mig för att åka på musikalläger. det kommer bli underbart och väldigt inspirerande tror jag. ska bara få tummen ur och anmäla mig också.

http://www.kulturplattformen.se/kulturvast_templates/Kultur_ArticlePage.aspx?id=50493

där har ni länken till lägret om ni är sugna :)

för övrigt är jag som en berg-och-dal-bana men det är jag ganska van vid.

jag är trött, och jag gillart!



- tack för att du visar att du bryr dig men jag är nog inte riktigt redo än, frågan är om jag någonsin blir det -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0