10.06.05

jag är sliten. jag erkänner det. nedanför mitt fönster har dom fest, puben är öppen. jag är inte sugen på att gå ner. blir jobb imorn med, och sen efter det är det dags för sista stöten. the final countdown. Samantha, Carrie, Charlotte och Miranda (gissa vem jag är) ska göra egna strawberry daiquiris hemma hos mig och sen är det kaninfest som gäller. inte-säga-nej-kväll, det kommer bli galet.
MEN... vi ska vara här hemma hos mig och just nu ser det ut som ett bombnedslag. på riktigt. jag måste därför genast sluta skriva här och börja städa.

tack och hej

Kommentarer
Postat av: systra din

samantha!

2010-06-08 @ 12:42:33
URL: http://sannatoriet.blogspot.comn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0