10.06.08

ligger i sängen, borde verkligen äta något. ska göra det också men det är segt. är inte hungrig egentligen. har läst igenom ungefär hela Mia Skäringers blogg på mama.nu och jag beundrar den kvinnan. när kerstin var här så sa hon att vi var lika, om så är fallet så är jag själaglad. jag tror dock att hon är modigare än mig, men det kommer. vänta bara.

jag har börjat föra in lite rutin i vardagen, träning. det är en av de punkter som jag ska försöka få iordning på. sen har vi sömn och mat. ganska viktiga punkter i vardagen. ska försöka somna innan 12 idag. det är mitt mål i alla fall.
jag ska träna klockan 11.30 imorn med Emma och Malena från jobbet, bra bra.

tänkte på en sak, kommer ni ihåg den där leken när man var liten. den när man höll i ett typ grässtrå och sen frågade man kompisen: kyckling tupp eller höna? efter kompisen svarat så drog man längs strået för att se resultatet. grejen är bara att det spelade ingen roll vad man än svarade för man fick alltid fel. det är den som drar som bestämmer reglerna och enligt reglerna förlorade man alltid. vad man än sa, sa man fel.
jag säger alltid fel, fortfarande. men det är nog för jag väljer oftast att spela efter andras regler.


http://www.youtube.com/watch?v=bxDlC7YV5is - jag blir lika kär varje gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0