10.06.09

detta är inte okej! att spendera sin lediga dag hemma själv framför datorn mestadels. visst jag var och träna i morse och pratade då faktiskt med en människa men där tog det stopp. jag är en social varelse och klarar inte av för mycket ensamtid. jag är ledig fram tills lördag och jag fasar för att resterande dagar ska vara likadana. jag pallar inte...
jag har vänner, det har jag, men dom är upptagna på sitt håll. vissa hälsar på hemma i våra hemtrakter, andra dricker öl med sin kombo medans några tvättar. det är en salig blandning så att säga och mitt i allt sitter jag. datorn går på högvarv och idag har jag sett två filmer och ett avsnitt av Glee.
imorn tänker jag inte, jag tänker bara inte, sitta hemma. jag ska ut, bort, iväg. tvätta vet jag i alla fall att jag ska göra men sen ska jag inhandla mina joggingskor också. om mattz inte är för bakis ska vi fika. sen ringer jag nog Bobby och drar med honom på bio. det går inte så värst många bra men vad fan. ibland ska man väl se en dålig film också. sysselsättning på hög nivå!

igår kunde jag som vanligt inte sova men någonstans i huvudet ekade det att jag brukar bli sömnig av att ligga på spikmattan, då jag lade mig på den ett litet tag. vaknade efter ca 2 timmar med vääldigt ont, men jag somnade ju och det var det som var meningen. så när jag skrivit färdigt här blir det nog den igen.

nu var jag nog färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0