10.06.10

jag hade egentligen tänkt att blogga innan klockan blev nästa dag så därför får detta inlägg den rubriken den får.
idag har inte gått i samma spår som igår, idag har jag ätit lunch på stan, själv dock, men sen fikade jag med mattz och tim i fleera timmar. sen så tränade jag och sen pratade jag med Johanna ett bra tag. titta jag är en social människa, inte en enstöring som glömt hur hennes röst låter. det är tur att jag sjunger på pass mkt som jag gör, annars hade jag nog faktiskt glömt av den ibland.

träningen var helt underbar, idag var det afropowerdance på schemat. jag hade inte hunnit med att äta nåt innan träningen, förutom lunch/frukost, så hade lite ont i magen när vi drog igång. trodde att det skulle bli ett riktigt segt pass men så satte andra andningen igång och efter det kunde jag inte få nog. det är så sjukt kul att dansa, jag glömmer av det till och från. jag älskar när kroppen är sådär svettig att den glänser, armar som ben. i slutet av klasserna drar instruktörerna alltid ner ljuset så att man ska kunna bara ge sig hän och verkligen inte tänka på hur man ser ut. jag gillar det! när håret blir sådär blött så det ser ut som man har duschat, då är jag nöjd. då kan jag med gott samvete stå i duschen länge och sedan krypa ner i min säng.
dock får jag alltid blåsor under fötterna av afro, man dansar ju barfota och jag går nog inte tillräckligt ofta för att mina fötter ska vänja sig vid det. det blev till och med en blodblåsa under min vänstra stortå, sånt gillar jag inte riktigt. får sätta på ett compeed och hoppas det försvinner.

imorn är jag ledig, igen, men då ska jag till Universeum med mina bästaste ponanisar. det kommer nog bli universeum några gånger i månaden, i alla fall om Jonathan får bestämma. jag säger inte emot för jag ska banne mig klara av att gå på den där linan som finns där. det får bli mitt mål i sommar.
förutom det borde jag verkligen tvätta, råkade visst strunt i min tvätttid i morse, hoppsan. har verkligen inga rena träningskläder, jag har fått börja gå in på shortsen, vilket jag i och för sig alltid brukar ha när jag dansar men det är nog lite extremt att bara gyma i dom. alltså måste jag tvätta imorn. och tvätta på en fredagskväll, det gör väl alla? i alla fall jag. om jag inte får något bättre erbjudande men det kan jag ju knappast tänka mig. tvättning är liksom svårt att knäcka. men vi får se.

Bobbyluring var förresten påväg till Åmål så det blev ingen bio, men nästa vecka! då banne mig ska det ses bio så det skvätter om det.

nu är klockan mycket, jag måste hoppa på spikmattan och sen slumra.

ps. idag vaknade jag av mig själv kl 08.32. blev så glad så jag bestämde mig för att sova vidare till 11. men ändå, mina sömnrutiner går åt rätt håll. träningen är på G. bara maten kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0