10.06.11

jag är så trött, jag ska ta mig en liten powernap innan det är dags att klä om till något annat. jag ska nämligen på bio ikväll, med sandra. vi ska se SATC 2. jag har inga förväntningar alls och tycker mest det är skönt med sällskap en fredagkväll som denna.
jag sandra och jonathan har ju varit på universeum idag, jag älskar att spendera tid med dessa människor. det krampar alltid sådär underbart av skratt då. vi är rätt tokiga, men det är just det jag gillar. jag och jonathan gjorde till exempel ett strålande jobb som väderuppläsare, vad vi inte visste var att detta sedan visades på tv utanför. ahahhaah vi sprang därifrån så fort vi kunde och sen visade vi oss inte på ett bra dag. det var inte direkt barnvänligt och innehöll vissa inslag av förbjudna ord och även lite kroppsdelar som man kanske inte ska ta på sådär offentligt. men det är bara spänning i vardagen. det finns även lögndetektortest och jag misslyckas varenda gång.
efter universeum blev det mat och sen lite karusellåkande. vi åkte dels kållerado och oturligt nog tappade jag i min tidning i vattnet, men duktig som jag var sa jag till om det. det kan ju bli stopp i systemet!
jonathan började jobba så jag och sandra drog till backaplan och handlade. jag köpte skor :) och lite nya underkläder, man måste få unna sig ibland. jag hoppas att regnet håller upp så jag kan ha på mig mina inköp till bion. ja skorna då!

jag drömde väldigt konstigt inatt, jag och en kompis, emanuele heter han. som jag känner från när han bodde i mariestad var på någon slags fest där han kände en massa människor. när allt var slut så frågade han om jag ville med på frukost/brunch dagen efter. det ville jag gärna så det bestämde vi. det konstiga kommer när vi var påväg hem. jag tror vi satt i en taxi, han tar av sig sina skor och säger: jag ska aldrig mer använda margarin. han menade på att man lika bra kunde ta fotsvett.
hahaha det roliga var att när jag vaknade trodde jag ett tag att det var sant. men insåg sen ganska snabbt att jag inte spenderat kvällen innan på en flashig bar utan hemma i min säng.

dags att sätta på en film, eller ett avsnitt av rederiet, och somna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0