10.06.20

Jag måste byta om, jag måste packa, jag måste äta frukost. det är vad som ska göras innan jobbet idag. och detta ska jag hinna på ungefär 30 min. kanske bäst att sätta igång. det jag egentligen ville klargöra är att jag behöver DISKA. jag måste DISKA. detta är inte okej. men så är det enda gången jag inte diskat direkt efter att jag ätit.
ska iväg och träna snart, det är därför jag måste packa och sånt. hade egentligen tänkt att strunta i det idag för jag är trött och har träningsvärk. men så har sportlife den policyn att man måste avboka sig senast 2 timmar innan passet börjar så jag får väl asa mig dit. kom igen lina kom igen!!

imorgon ska jag åter igen iväg till långströmsgatan för att leka med mina favorit... ja vad ska man kalla dom. dom är Gustavs (mitt ex) kusiner. dom brukar kalla mig deras kusin också så vi kör väl på det! jag ska åka dit och äta frukost med dom sen ska vi leka i parken tills Roland kommer hem. då ska jag hjälpa honom att flyttstäda ur hans gamla lägenhet.

nej nu kallar plikterna. jag ska återigen släpa på en tung ryggsäck men träningskläder hela dagen. jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0