10.06.22

hur kommer det sig att jag blir sjuk? jag har ont i min hals.. igen. den känns som sandpapper... igen. det blir till att knapra bafucin.

idag fick jag 2 saker på posten. en film av världens bästa mamma för att pigga upp mig i min ensamhet. sedan den mobil jag köpt på tradera. det är den lilla söta som jag velat ha i ett antal år nu. ja den har funnits i ett antal år och den är inte helt i det nyaste laget men jag gillar den. äntligen en vikbar igen. love it! jag ska bara komma på hur man gör om man vill kopiera simkontakterna till telefonen, det verkar vara omöjligt. i värsta fall får jag väl sitta en eftermiddag med att skriva ner numrena för hand. tidsfördriv liksom.

nu ska jag sova för att imorn vakna med en perfekt fungerande hals och gå och möta my lovah - Jonathan. prins Jonathan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0