10.06.25

Ikväll är det en sån kväll där Melissa Horn är nödvändig. hon är liksom som honung för själen. jag bara måste se henne när hon kommer hit till gbg. ska bara hitta någon att gå med.
jag ska sova snart, eller jag ska sätta på en film att somna till, blir nog att sova sittandes ikväll också för att inte hostan ska ta död på mig.
imorn ska jag springa ner till hemköp och inhandla köttbullar i massor och sedan hem för att steka dom och sen till jobbet för att äta dom. jag och George bytte pass så jag slutar 18 imorn. inte helt fel! men jag har en hel del att packa och fixa innan jag drar uppåt.
jag har idag köpt mig en Iphone, ett impulsköp som under dagen gett mig ett antal små panikattacker men jag är nöjd med det.
jag funderar på att börja med måltidsersättning. vet inte, har ju alltid varit emot allt sånt men just nu går det bara åt ett håll med min kropp. men så ska jag snart ha mens och sen så är jag sjuk och kan inte träna. vi får se. jag skulle bara vilja komma tillbaka till normala mått.

jag är lite i obalans, mitt hem, mitt liv - allt. men det känns ändå bra på något sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0