10.03.11

Ännu ett studiebesök, idag hos social tjänsten och äldrevården. Intressant, verkligen, men inget som ändrade min bana för tillfället! Men gav nya infallsvinklar och öppnade ögonen på många områden.
Blev även konfunderad över en viss tanke som kom smygande under dagen, är inte riktigt säker på vad jag vill just på den punkten så det får förbi inofficiellt. Det har liksom malt i mitt huvud hela dagen och mitt hjärta slår allt ett extra slag när jag tänker i dom banorna.

Något som jag däremot våndas lite över är att jag har kommit fram till att jag nog måste sälja zizo. Min lilla lägenhet är för liten för honom och sedan är han ensam väldigt mycket. Det har nog kommit till den punkten att jag har honom kvar för min egen skull. Jag tycker så otroligt mycket om honom och bara tanken på att han skulle försvinna ur mitt liv känns hjärteskärande, men för hans eget bästa så tror jag att så blir fallet.
Fick en lite ljusare syn på det idag efter ett samtal med min käre far men inget är säkert!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0