10.03.17

Det har hänt sjukt mycket saker den senaste tiden, så har inte riktigt haft tiden att sätta mig ner och skriva. Men nu är det det enda jag ska göra den kommande veckan. Igår fick vi nämligen ut våran hemtenta, som ska vara inlämnad den 24/3 kl 12.00.
Idag träffades vi i min seminariegrupp och gick igenom frågorna, vilka böcker som man kan hitta svaren i och lite annat. Så nu är det bara att köra på. Det känns ganska okej, jag hyser ingen större stress inför det. Bara jag tar tag i det och inte fastnar vid massa annat onödigt på internet så ska det nog lösa sig alldeles finfint.

Är nog bra att göra små planeringar varje dag, så man har några slags delmål om vad man ska åstadkomma varje dag. Inte bara med studierna utan även annat!

Fick lägenhetserbjudande på en etta, eller ja det är ju ett studentboende, vid masthugget. Skulle betyda att det är 6 min till skolan ist för 30 som nu. Jag ska överväga detta noggrant. Den är på 19 kvadrat istället för mina 34 nu men eftersom jag ändå inte kan ha kvar Zizo så känner jag att det kanske inte spelar så stor roll. Titta kan man ju göra i alla fall..

Ska snart iväg till träningen, måste nog äta en macka eller nåt innan. Magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0