10.03.21

Det blir inte mycket bloggande här inte, fastän att jag har tusen saker jag skulle vilja skriva om. Det är väl bara det att jag får lite dåligt samvete när jag sitter vid datorn och skriver, fast det inte är tentan jag skriver på.
Det går föresten lite sisådär med den, jag känner mig inte så stressade men visst vore det skönt att få det överstökat. Men samtidigt vill jag ju att det ska bli bra och då känner jag att det får ta den tid det tar. Jag brukar tänka varje dag att: ikväll kan jag ta mig tid och sätta mig med bloggen, men så blir det inte så. Kanske får jag något annat att göra, eller så stänger jag av datorn för annars så vet jag vart jag hamnar.


Några av de saker jag tänkt skriva om den senaste tiden är: pappas m.fl:s besök, den potentiella nya lägenheten, tentan, berg-och-dal-bane-syndromet, avsaknaden av sommarjobb, att alla Melissa Horns låtar handlar om dig - men ändå kan jag inte sluta lyssna på dom, att vara lycklig, allt jävla bajs på trottoarerna, viljan att åka hem till mariestad och hämta inspiration, trycket över bröstet som precis infann sig, att försöka visa att jag inte bryr mig medans det är det enda jag tänker på, att insikten om att vara sådär skönt okomplicerad inte riktigt är min grej, min katt som ska flytta men just nu grälar vi bara på varandra, att jag saknar Mariestad (vilket jag inte trodde att jag skulle).


- kanske betar jag av några ämnen till och från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0