10.03.22

Har idag skrivit 60 % av tentan färdigt så nu är det inte mycket kvar. Det fixar jag imorn tänkte jag, för ikväll är jag verkligen för trött för att få något vettigt ur skallen. Bra att blogga då ;)
Förövrigt har jag tränat idag, var på army training med Hamid och måste erkänna att var lite skraj att han skulle träna skiten ur mig eftersom det var vi som var partners i träningen idag, Linn är på resa till Tallin med Ina ifrån gymet. Men det gick bra, tog nog ut mig väldigt mkt bara för i stretchen kändes det som jag skulle spy. Var tvungen att ta paus och andas lite. Det gick över senare efter jag duschat men äcklig känsla.. Var längesen jag var så utmattad. Men nu är det sjukt skönt :)

Denna vecka bjuder på många trevligheter, träning i överflöd (om det nu kan bli det), ny kurs som inleds, INTE OKEJ- fest med sjukt underbara människor, förhoppningsvis bio! Jag är sugen på 3D och ska försöka hitta någon som också är det..

Går också i väntans tider, var i fredags och kollade på en ny lägenhet, fick med mig Bobby som behövde komma ifrån allt sitt jobbslit så vi drog på upptäcksfärd i majorna. Efter en liite för lång promenad, det var Bobbys fel, hittade vi tillslut. Ja vi fick gå in på 7-eleven och kolla i telefonkatalogens karta först men det är ju ändå att vi kom fram som räknas.
Han som bodde där hette Martin och var skåning, det är lustigt att båda killarna som varit föregående ägare av de lägenheter jag kollat på har varit skåningar. Mys på den.
Tillbaka till lägenheten, det var fräscht och grejen att den ligger 6 min från skolan gjorde att jag tackade ja. Majorna är fint och det gör saker och ting lite lättare.. Idag går svarstiden ut så då borde ett besked komma i veckan. Får jag den betyder det dock att det blir dubbel hyra men det är nog att räkna med på vilken lägenhet som helst. Då vet jag ju vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. PENGAR!! Sjukt förresten att jag fyller år om typ en månad, 21 år. Jag minns när Sanna fyllde det, då kändes de som om jag aldrig skulle bli 21. Det var mer som att jag alltid skulle vara 18.. Hemska tanke tänker jag nu, att alltid vara 18 alltså!

Nu är det även bestämt när Zizo flyttar. Helgen v. 15 så kommer dom och hämtar min fina katt. Jag har nog inte fattat det än, men det kommer väl. Som tur är kommer mamma med co ner och hjälper mig få tankarna på annat efteråt. Det är svårt att tänka att man kan fästa sig så mycket vid en varelse som inte ens kan prata. Men ibland säger en blick eller ett snälla-låt-mig-sova-på-din-mage mer än tusen ord. Det värsta är att han har blivit så himla tillgiven den senaste tiden. Han måste få sin beskärda del av gos varje dag annars gör han uppror.

Har fått order på att lägga in mer bilder men har insett att de flesta bilder jag tar är på Zizo. Jag ska bli bättre att dokumentera mina dagar och veckor mer :D


Såhär kan jag t.ex. se ut när jag sitter framför min dator.. Gött att äntligen ha en bra cam :D
Har fått höra att jag ser ut som en tant i min basker, det tycker jag absolut inte att jag gör!! men tanter är söta så gör jag det är jag stolt över det.


Kommentarer
Postat av: Bobby

Mitt fel!?!?!? Det kan jag väl aldrig tro :P

Om det är Alice i underlandet 3D som du är sugen på så kan jag gå med dig, den vill jag se.

2010-03-23 @ 23:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0