10.03.27

"Det blir väl jag som blir blekast i kvarteret i år igen" - nu var det väl inte riktigt så att jag var blekast i kvarteret förra året, uppe på Gukkan höll jag mig ganska bra brun alltså. Och att jag kanske blir det i år gör väl inte så himla mycket. Inte när det är på grund av att jag ska vara instängd i ett mörkt hus med en massa skrikande människor. YEEES jag fick jobbet som gast på Liseberg. Känns så himla skönt, och förpillat roligt också. 8500 st som sökte och dom tog in 18 på underhållningsavdelningen. JAG ÄR NÖJD! Fetsmink och väldigt lite sol kommer kanske inte göra under för brännan men får kompensera det med babyolja :) Sen ska man väl inte räkna med att det blir en supersolig sommar men men..

Filmen i torsdags var väl inget att hoppa jämfota över men helt ok. Trevligt med 3D och sällskapet var fett nice.
Hann även med ett besök hos mina kära socionomvänner som var ute på galej, trevligt trevligt. Kände mig lite tradig för att jag inte slöt upp med dom men den mjuka biostolen lockade mer och sedan skulle jag upp tidigt dagen efter. Det skulle iofs dom andra också men ville vara pigg i huvudet inför Urbans föreläsningar om dels klassanalys. Sedan var det dags för att dra igång med ekonomin, vilket påminner mig om att jag borde hugga tag i "Vår ekonomi - en introduktion till samhällsekonomin" Jag ska bara fixa lite innan. . .

På torsdag åker jag uppåt i landet, destination UPPSALA och min underbara Karin. Jag längtar så otroligt mkt efter att få träffas igen. Tokigt att vi inte setts sen den sista augusti.

Nu måste jag ta tag i lite saker här hemma.. Ingen vila här inte!

Peace out / L

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du fått någon kattvakt till zizo när du är borta?

2010-03-27 @ 21:42:02
Postat av: Sandra

vad KUUUUUUL att du fick jobbet! GRATTIS!!! puss

2010-04-02 @ 19:10:34
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0