10.03.29

Idag fyller Zizo år, hela 2 år blir den lilla busen. Det är inte så mycket till kalas. Det är han och jag och spotify om man säger så. Även min dammvippa får vara med på ett hörn. Linn kommer förbi en sväng sen så då blir det kanske party! Jag började dock partyt lite tidigare än Zizo, hos frisören. Ett dyrt besök som kanske inte var befogat om man ser till min ekonomi men jag tyckte jag var värd det. Man vill ju vara fin för sin katt liksom :)


Ser väldigt mycket fram emot den här veckan, imorn så är det skola och träning som gäller. Idag har faktiskt varit en träningsfri dag, brukar ju annars vara army training som står på schemat men har nog överansträngt mitt knä lite så fick vila idag. Får se hur det blir imorn, måste hinna packa innan torsdag :D
Onsdag ska jag till Liseberg och skriva kontrakt och sen iväg och vara barnvakt åt världens finaste barn. Alice, Leo och Molly, det är Gustavs kusiner som jag är väldigt förtjust i. Ska hämta dom på skola/dagis och sen hem till dom.
Och äntligen på torsdag bär det iväg, då ska vi göra Uppsala osäkert. Jag och Karin!

Borde egentligen ha läst ca 100 sidor ekonomi men det blev inte riktigt så. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0