10.03.30

Båda jag och Zizo är helt slutkörda efter kalaset igår. Han ligger på fönsterbrädan och sover och jag drar mig för att ta tag i läsandet. Känner att jag kommer att somna om försöker mig på att läsa, dock så måste jag det för vill verkligen inte spendera tiden i Uppsala med näsan i boken hela helgen. Jag gör det sen, efter House :)
Jag har i alla fall packat så gott som färdigt, vissa saker kan man inte lägga ner förräns precis i slutet ju. Pratade med Karin idag, på torsdag morgon åker jag!!

Idag har varit en bra dag, förutom det där trötta då. Skolan gick helt smärtfritt och även fast vi har en lite speciell föreläsare så känns det väldigt mycket mer givande än jag trodde.
Efter skolan tog jag och min ipod en promenix i solen in till brunnsparken där jag inhandlade kattmat. Var även tvungen att inhandla nya skor, har nästan inga sommarskor och nu börjar mina favoskor bli slitna.
Efter ett bra tags letande efter skopunkten, som bara finns lite utanför tydligen, så kom jag äntligen fram. Det var längesen jag ens funderade på att köpa skor så jag var ganska lyrisk över att gå runt ibland hyllorna. Jag som brukar vara ganska svag för skor med klack fick helt enkelt hålla på mig och bara befinna mig i lågskorsavdelningen. Efter jag provat ca 10 par fram och tillbaka valde jag tillslut dessa:

Ett par svarta tygskor, rutiga "converse", marinblå tygskor utan snören

Jag åt även min första köpeglass idag, mumma!!! Även om det inte var klings så gick det ner, det var ju strålande solsken och bra musik i lurarna. Vad mer kan man begära???

Har faktiskt blivit bättre på att fota min vardag så har ett gäng bilder att lägga upp, gör nog ett eget inlägg till det :D

 

- det som inte är kärlek är illusioner, och tynar så småningom bort - Martina Grimstedt <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj 3 par skor... de va de värsta... hihi någon som sagt att då får du slänga 3 par... =D hihi

2010-04-08 @ 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0