vad är grejen med . . .

. . . det här med att inte kunna sova

. . . det här med att inte ta tag i saker och ting

. . . det här med att bara göra saker värre för mig själv hela tiden

. . . det här med att stirra blint på skärmen hela dagen


vad som är grejen med att vara jag just nu är i alla fall att jag ska skriva färdigt denna delen på frågan och sen lägga mig och läsa nyinhandlade The Secret. Kände att ibland får man unna sig, även om man ska leva på 300:- tills på torsdag. Prioriteringar är nog grejen med allt!!




Together.with.the.sun.we.shine.all.the.way.together.with.the.rain.we.fall.through.the.air

Kommentarer
Postat av: Lena Persson

Men Lina, ta med datorn, katten och kom till mariestad. Vi längtar också efter dig.

2010-03-22 @ 20:45:02
Postat av: Lena Persson

jag försökte skicka en kommentar men det gick inte. Jag skrev då att packa ned datorn och katten och kom till mariestad. vi längtar också efter dig.

2010-03-22 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0