10.05.09

Vaknade precis, trodde att jag hade sovit ett helt dygn. Fick lite sådär smått panik över att ha missat skola och träning osv, men insåg ganska snabbt att så inte var fallet. Hade bara sovit i ca 5 timmar, välbehövligt för att återställa sömnbalansen och även för min bakfylla. Som är puts väck nu! I Like.
När man bor själv så gör det liksom inget att en dag går helt till spillo för att man sover bort den, det finns ingen som kan klaga.
Anledningen till bakfylla var en spontan och trevlig ute kväll med Tobbe och Sebbe samt några vännner till dom efter jobbet. Sådär helt oplanerat satte vi oss på The Queen och där satt vi till stängning. Sen hem och sova för att sedan gå upp och käka helt underbar brunch med Fröken Berg! Fy tusan, det måste göras om säger jag bara.. Det fanns allt ifrån minimuffins till hamburgare till egg benedict och fruktsallad. Fick det i födelsedagspresent och var såå nöjd. Men mätt blev man.
Efter det så blev det sängen med datorn i knäet och svtplay tills jag somnade.

nu är jag vrålhungrig och det blir nog mat på det!
undra bara hur jag kommer kunna somna ikväll, har ju ändå sovit ett antal timmar på dagen.
den som lever får se.

/ L

Kommentarer
Postat av: Lena Persson

Jag vill också ha en sådan frukost...

2010-05-10 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0