10.05.12

ska snart iväg och träna såhär på morgonkvisten. vissa har säkert varit uppe i flera timmar men för mig är det fortfarande morgon. idag står bodypump på schemat, dags att bli lite stark.
efter gymet bär det av in i mörkret där jag stannar tills lördag, eller ja söndag mer eftersom jag slutar 23.30 på lördag. blir nog utgång efter det, dels så ska alla gastar till stage men sen är ryktet att det ska vara gårdsfest här med band och sånt. kanske kan kombineras..

igår hade vi grupparbete och jag måste nog säga att vi har lätt den bästa gruppen i klassen. nu menar jag inte bäst i den bemärkelsen att vi är dom absolut smartaste osv utan den roligaste gruppen. hade kramp i magen efter allt skratt igår, det bästa var ändå Josefins hormonsprut. Hahahha humor i hög klass!!
mina muffins gick hem också, roligt roligt!

på söndag är det faktiskt också liseberg som gäller men inte som gast, jag och Martin ska hänga där hela dagen och han ska döö.. han har aldrig åkt berg-och-dal-bana förut så nu jävlar. sen ska vi ju självklart se på Erik Grönwall på stora scenen.

nej nu måste jag skynda mig.
chippohej!

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Vi vill också se på Erik Grönwall.

2010-05-12 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0