10.05.13

idag vill jag bara vara tyst, vira halsdukar och sjalar flera varv  runt min hals, dricka te och ligga nerbäddad i en gossig soffa med film på film rullandes på en tv. istället ska jag snart gå och laga mig lite lunch, jobba inne i ett mörkt hus, dock med trevliga kollegor, spöka för människor och sluta dödstrött 23.30. undra hur vagnarna går nu när det är röd dag. det återstår att se.
för att inte få mer ont i halsen så dricker jag kopiösa mängder med vatten och knaprar bafucin så det står härliga till. inte för att jag tycker dom smakar särskilt gott, jag tycker mer att dom lämnar en knepig eftersmak i munnen men dom lindrar i alla fall ett litet tag.
men man får göra det bästa av situationen som är. att vara lite sjuk har ingen dött av, och det tänker inte jag heller göra.

något som dock tar knäcken på mig är min träninsvärk.. igår när jag skulle och träna insåg jag att jag hade åkt till fel gym. det finns ju så många sportlife runt omkring och jag antog snällt att jag hade bokat mig på det närmaste men så var inte fallet. jaja då var det bara att slå några rundor i gymet. därav min grymma träningsvärk! och sånt blir jag nästan mer ynklig av än att vara sjuk.

dags att laga lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0