10.05.14

kokar för tillfället. man kan inte bara låtsas som om att det inte betydde någonting, man kan inte bara glömma att det som fanns var något speciellt. men minst av allt kan man inte vara så oärlig. har allt bara varit lögner ifrån början?
ibland överraskar människor en, ibland till det posetiva men ganska ofta till det negativa. jag vill inte döma någon innan jag vet hur det ligger till men just nu känns det som om det står skrivet i din panna. antingen har du prentat in det själv för att visa mig att du har det så jävla bra, men så kan det ju också vara så att du för första gången är kär. grattis i såna fall!

dra åt helvete!



-jag tar steget ur vår sista dans-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0