10.05.17

Är sjukt seg efter helgens jobb, festande och karusellåkande. Vaknade väl ungefär vid 9 men bestämde mig inte för att gå upp förräns vid 12. Ibland är det hårt att vara student :P
För att utvärdera veckan som varit så måste jag bara säga att jag är sjukt glad över mitt nya jobb. Över människorna som jobbar där och över att jag kommer ha fullt upp hela sommaren. Och framför allt för att jag får pengar! I lördags kväll var det utgång som stod på schemat efter måånga timmars arbete, det blev en CRAZY night med shotts, dricka av olika slag och en alldeles egen variant av jag-har-aldrig mellan mig och mitt nyfunna hjärtegull Jonathan! Var har DU varit hela mitt liv min vän??
Har även gått med i bakgruppen på jobbet så denna veckan står det på mitt bord att baka ungefär 40 muffins. Blir nog imorn efter semenariet kan jag tänka mig. Gick mest med för att jag ändå har en massa ingredienser hemma, från baket förra veckan, och de kommer nog inte användas så flitigt annars. Denna gången ska jag använda elvispen från början.

Idag ska jag bli sådär huslig igen, tvätta diska laga mat och städa är det som gäller. sen ska jag hinna med och träna också. en dag där det är fullt upp alltså. I LIKE!

Oj då, nu börjar min tvätttid om 6 minuter, bäst att dra. Måste ju lokalisera vart tvättstugan ligger.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0