10.05.25

Bloggtorka på väg, även hemtenta. de två tingen brukar hänga ihop så under de kommande 10 dagarna så lär det inte komma mycket upp här på bloggen. dels så jobbar jag 6 av dessa dagar så när jag inte jobbar måste jag vara jäävligt aktiv. kommer bli många sena nätter och tidiga mornar. jag vill verkligen inte köra på denna tentan.
imorn är det slutseminarium som gäller och det ska bli riktigt roligt. båda grupperna har väldigt bra underlag och nu när jag suttit och småoppponerat på den andra gruppens underlag så tycker jag faktiskt att det är riktigt kul. tacka gudarna för det för den senaste tiden så har skolan verkligen kommit sist, eller ja det gör den väl nu med eftersom jag precis tackade ja till att jobba på fredag. men grejen är att jag har känt att det jag läst inte ens varit särskilt roligt men nu så. kanske kan det bli en ultimat student av mig också någon gång.
kanske inte är så ultimat att ligga i sängen och plugga men längre än så kom jag inte idag, startade dessutom dagen med 2 avsnitt av Glee så det var nog mycket därför också.

min mamma är nyopererad och ligger på sjukhus, tänker på dig lilla mamma <3.

jag funderar på att söka jobb på Sportlife, dom är ute efter en Zumba instruktör och det passet är verkligen grymt kul. men jag funderar på om jag verkligen har tid och ork. som det ser ut just nu så skulle jag nog inte vara särskilt glad över att ha en tid i veckan där jag alltid är bunden till nåt, men å andra sidan så blir det ju att man alltid tränar på jobbet samt att jag får träna gratis på sportlife då = en kostnad mindre i månaden. jag får se, audition är på måndag och tisdag och egentligen är ju det sista jag behöver mindre tid till tentan. just nu lutar det nog åt att jag inte söker. det är allt lite feghet inblandat.

nej nu kanske man borde fixa sig något att äta, det kurrar allt lite i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0