10.05.31

klockan 07.00 ringer mitt alarm imorn. varför gör jag såhär mot mig själv? det är ju en bra fråga. ska iväg till UM och ska ända bort till hisingen, därav den tidiga uppgången. men det är nog bra för då när jag väl kommer hem så är det bara att ta tag i tentan. kanoners..

jag är ganska så konfundersam över hur jag kan skriva så bra på ett tangentbord utan att se någonting. är det muskelminnet?
kanske borde skicka in till hjärnkontoret. en annan sak som jag också skulle vilja skicka in dit är varför man ibland börjar skaka. lite konstig fråga men jag ska försöka sätta er in i situationen så kanske ni förstår bättre. om man ligger på sidan och stödjer sig på armbågen ett längre tag, man kan ligga på golvet, i sängen eller lite varstans, så brukar armen till slut börja skaka. varför?
en annan sak jag vill skicka in är, varför kan jag inte sova?


det skulle jag vilja ha svar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0